luni, 28 aprilie 2014

Campania publicitară - proiect pentru elevi

Colectivul de elevi este împărțit în echipe de lucru formate din câte 5 elevi. Trei echipe pregătesc campaniile publicitare iar celelalte echipe vor juca rolul conducerii companiilor-client.

Sarcini de lucru pentru elevi:
Lucraţi la o agenţie de publicitate şi sunteţi solicitaţi să pregătiţi o campanie publicitară pentru unul dintre următoarele produse/servicii:
1.  Lanţ de restaurante în locaţii foarte bune. Preparate culinare dietetice servite într-un mediu curat, mobilat nepretenţios, în care nu se fumează. Preţuri rezonabile, dar care nu atrag suficient de mulţi consumatori.  Piaţa-ţintă: consumatori preocupaţi de sănătatea lor, de toate vârstele. Scopul: o campanie care să ducă la creşterea vânzărilor.
2.   Parfum produs de o casă de modă foarte cunoscută, promovat de o vedetă.  Piaţa-ţintă: consumatori cu vârsta între 25-40 de ani, sofisticaţi şi care iubesc luxul. Scopul: lansarea parfumului în ţări vorbitoare de limba engleză.
3.   Autoturism sport, cu un preţ ridicat, design clasic. Disponibil în varianta coupe şi soft-top. Piaţa-ţintă: conducători de firme, cu venituri ridicate, având stil şi simţul umorului.  Scopul: campanie internaţională în presa scrisă şi TV.
Utilizaţi întrebările-cheie propuse în caseta de mai jos.


Prezentaţi propunerea voastră companiei care v-a solicitat.
Echipele care joacă rolul conducerii companiei-client vor asculta şi vor pune întrebări. Utilizând Fişa de evaluare se va alege:
1.      Cel mai bun concept de campanie
2.      Cea mai eficientă prezentare.