I-am întrebat pe elevii mei cum ar face ei lecțiile mai interesante dacă ar fi profesori și am avut surpriza să constat că, deși se află aproape de vârsta majoratului iar unii dintre ei chiar au împlinit 18 ani, mulți au spus că ar dori mai multe jocuri. Așa că, pentru lecțiile de Comunicare sau de Negociere mă gândesc să le propun un joc.
miercuri, 5 martie 2014
luni, 3 martie 2014
"The Price is Right"
I think a way to make lessons more attractive is to make them fun.
We can use games because they are challenging and motivating to the students. For
example, for the topics referring to pricing, you can play “The Price is
Right.” Group the students into teams, than show them several pictures of
different products (or even small
products or empty packages) and the teams are asked to
estimate the retail price. For much fun, edible items (cookies, small fruits)
can be used. You can give awards to the members of the team who are closer to
the price of the items.
"Prețul corect"
Pentru ca învățarea să fie eficientă, cred că este
bine ca uneori ea să fie și amuzantă. Jocurile sunt distractive, provocatoare
și motivante pentru oricine. La începutul discuțiilor privind politica de preț,
elevii sunt grupați în echipe și provocați să joace “Prețul
corect”. Li se arată câteva imagini cu diferite produse (sau chiar produse
reale sau ambalaje aduse de profesor sau de elevi) cu diferite produse și echipele
sunt solicitate să estimeze prețul cu amănuntul. Membrii
echipei care se apropie cel mai mult de prețul real pot primi o mică recompensă.
Apoi poate începe discuția despre
conceptele legate de politica de preț a unei firme.
duminică, 2 martie 2014
Marketingul și schimbarea comportamentală - proiect
A. Prezentare generală a
proiectului:
-
Elevii
vor elabora un proiect de schimbare comportamentală. Esența acestui proiect constă în
asumarea de către elevi a unei anumite schimbări de comportament și încurajarea
lor să se concentreze pe introspecția personală, ca un mijloc de a se cunoaște
mai bine, fapt care îi va ajuta inclusiv în viitoarea carieră profesională.
-
Elevii vor
alege un aspect din viața lor pe care ar dori să-l îmbunătățească și, timp de 8
săptămâni vor nota într-un jurnal progresul lor referitor la acesta. La final,
vor scrie un raport (eseu) privind felul în care îi pot ajuta pe alții să-și
modifice comportamentul.
-
Scopul
acestui eseu este evidențierea felului în care poate fi elaborat un plan de
marketing social pentru a genera schimbarea de comportament aleasă de către
fiecare elev.
-
Se
comunică elevilor data și modalitatea de prezentare a proiectului.
sâmbătă, 1 martie 2014
The classroom pledge
In order to develop a stronger classroom community I asked the students to think about some rules they have to respect and write them on a sheet of paper. I posted the proposals on the classroom Facebook group (we had a kind of brainstorming on the FB). I asked the students to give a “Like” to three rules they consider appropiate.
Locația:
Arad, România
Abonați-vă la:
Postări (Atom)