Broşura este un material tipărit (8-50 de pagini) care prezintă detaliat produsele/ serviciile firmei de exerciţiu. Se foloseşte cu prilejul prezentărilor firmei
(de exemplu, la inaugurarea firmelor
de exerciţiu),
la târgurile locale, regionale sau internaţionale sau în cadrul unor campanii
promoţionale. Broşurile pot fi realizate cu ajutorul aplicaţiei Publisher.
Costul de realizare al unei broşuri este
mai mare decât în cazul pliantelor sau fluturaşilor dar aceasta conţine
informaţii mai ample.
Reguli
de respectat pentru realizarea broşurilor:
- Textul trebuie să fie elocvent şi
concis
- Evitaţi excesul de metafore şi
adjective calificative
- Utilizaţi fonturi şi mărimi de text
adecvate mesajului
- Trebuie să afişaţi toate datele de
contact ale firmei de exerciţiu (adresă,
persoană de contact, număr de telefon, număr de fax, adresa de e-mail, pagină
web),
logo-ul, sloganul şi orice alte elemente care reprezintă firma
- Grafica trebuie să fie atractivă
- Utilizaţi imagini sugestive, folosind
culori adecvate publicului ţintă
- Pe prima pagină se recomandă o imagine
principală care să redea mesajul broşurii, de exemplu o persoană care
reprezintă publicul ţintă. Imaginile care reprezintă persoane reale sunt mai
eficiente decât cele abstracte
- Prima pagină interioară trebuie să
conţină sumarul broşurii, pentru a atrage atenţia şi interesul cititorilor
- Fiecare pagină din broşură trebuie să
conţină apeluri la acţiune („call-to-action”).
Potenţialii clienţi sunt îndemnaţi să acceseze o adresă web, să cumpere un
produs, să ia parte la o lansare a unui produs nou, etc.
- Broşura trebuie să conţină o listă de
preţuri
- Se poate folosi hârtie simplă,
lucioasă sau carton texturat. Dacă se utilizează hârtie simplă, se recomandă
plastifierea acesteia
- Formatele cel mai des întâlnite pentru
broşuri sunt A4 închis (A3 deschis) şi A5 închis (A4 deschis)
- Gramajul broşurii începe de la 160 g.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu