Colectivul
de elevi este împărțit în echipe de lucru formate din câte 5 elevi. Trei echipe
pregătesc campaniile publicitare iar celelalte echipe vor juca rolul conducerii
companiilor-client.
Sarcini de lucru pentru elevi:
Lucraţi
la o agenţie de publicitate şi sunteţi solicitaţi să pregătiţi o campanie
publicitară pentru unul dintre următoarele produse/servicii:
1. Lanţ
de restaurante în locaţii foarte bune. Preparate culinare dietetice servite
într-un mediu curat, mobilat nepretenţios, în care nu se fumează. Preţuri
rezonabile, dar care nu atrag suficient de mulţi consumatori. Piaţa-ţintă: consumatori preocupaţi de
sănătatea lor, de toate vârstele. Scopul: o campanie care să ducă la
creşterea vânzărilor.
2. Parfum
produs de o casă de modă foarte cunoscută, promovat de o vedetă. Piaţa-ţintă: consumatori cu vârsta între 25-40
de ani, sofisticaţi şi care iubesc luxul. Scopul: lansarea parfumului în ţări vorbitoare de limba
engleză.
3. Autoturism sport, cu un preţ ridicat, design clasic. Disponibil în varianta coupe
şi soft-top. Piaţa-ţintă: conducători de firme, cu venituri ridicate, având stil şi simţul umorului. Scopul: campanie internaţională
în presa scrisă şi TV.
Utilizaţi
întrebările-cheie propuse în caseta de mai jos.
Prezentaţi
propunerea voastră companiei care v-a solicitat.
Echipele
care joacă rolul conducerii companiei-client vor asculta şi vor pune întrebări.
Utilizând Fişa de evaluare se va alege:
1. Cel mai bun concept de campanie
2. Cea mai eficientă prezentare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu