miercuri, 3 decembrie 2014

Dragă Moș Crăciun

Știu că tu ești darnic și ești bun. Și mai știu că ești foarte ocupat să pregătești cadouri, în perioada asta a anului. Sper că ajutoarele tale se descurcă cu interminabilele liste cu cei nice sau cu cei naughty (sper că lista asta nu e totuși prea lungă J). Toți cei despre care îți scriu eu sunt pe lista celor cuminți. N-ai putea să faci și o listă cu cei ffff cuminți? Crezi că ar fi cam mare înghesuiala?
Ca să te scutesc de prea multe bătăi de cap, am făcut o listă cu cadouri deCrăciun.
Iată ce te rog să pregătești pentru:
Fiica mea cea mică - o păturică roșie cu ursuleț, ca să se răsfețe când vine acasă

Fiica mea cea mare - Baschet la birou, să se joace când face ore suplimentare


Ginerele meu - Hubman, fiindcă e pasionat


Cel mai bun soț din lume - o halbă haioasă pentru bere, cu sonerie pentru refill, tot fiindcă e pasionat

Nepoata mea - o pereche de mănuși tactile pentru smartphone, ca să nu aibă dificultăți cu FB-ul în drum spre școală J 

Nașu’ - Sudoku matematic

Poate îmi aduci ceva și mie (me, myself or I?)
Un clopoțel, ca să mă trezească soțul meu când e gata cafeaua (ăsta e un cadou pentru mine sau pentru el?) 

sau
un set pix și ceas Cacharel


sau
o eșarfă Cacharel


Nu te speria, Moșule, nu trebuie să faci ocolul Pământului ca să găsești toate astea. E suficient să cauți pe Internet, ce altceva?, cadouri și o să rezolvi problema foarte rapid.
Te așteptăm cu mult drag,
NOI

P.S. Pe ultimele trei poți să le repartizezi cum vrei pentru me, myself sau I.