miercuri, 26 februarie 2014

Regulile clasei noastre

În vederea dezvoltării unui colectiv mai unit de elevi, pot fi stabilite câteva reguli de comportament, care să fie agreate și, desigur, respectate de către toți membrii colectivului. În acest sens, am solicitat elevilor să propună câte o regulă, pe care să o noteze pe un bilet. Am postat pe grupul nostru de Facebook toate propunerile și am solicitat elevilor să voteze maximum trei propuneri. Am numărat apoi voturile și am stabilit care sunt primele șase reguli votate de elevi. Un elev a realizat un poster cu aceste reguli, elevii l-au semnat, devenind astfel un fel de angajament. Acest poster a fost afișat la loc vizibil în clasă. După o perioadă de timp, vom analiza dacă aceste reguli au fost respectate și dacă respectarea lor a dus la un colectiv mai unit.